فایل های راهنمای بسته های حمایتی
در صورت بروز مشکل در ثبت نام، ورود به پنل کاربری، عدم دریافت ایمیل، بازیابی رمز عبور، بروز مشکل در ثبت درخواست و یا بارگذاری اسناد و مشکلاتی از این قبیل چه اقدامی باید انجام شود؟
پیامی با موضوع "مشکل فنی سامانه – نام و نام خانوادگی" خطاب به "تیم فنی سامانه" به نشانی زیر ارسال و مساله را تشریح کنید تا در اسرع وقت کارشناسان فنی سامانه به مشکل شما رسیدگی کنند.
CC: connect@isti.ir
همچنین می توانید از طریق بخش پیام رسانی سامانه با تیم پشتیبانی فنی در ارتباط باشید.
در چه زمانی نیاز به حضور فیزیکی متقاضی در ایران می باشد؟
پس از گرفتن تایید نهایی از سمت پایگاه های همکار، برای امضا قرارداد و شروع همکاری، حضور فیزیکی متقاضی در محل پایگاه مربوطه الزامی می باشد.
نکته: منعقد شدن تاریخ قرارداد و هماهنگی های مربوطه به قرارداد قبل از حضور متقاضی امکان پذیر می باشد.
برای حمایت نظام وظیفه، در مراحل راستی آزمایی نیاز به حضور متقاضی در ایران هست.
آیا برای ثبت نام در سامانه به حضور فیزیکی در مرکز نیاز می باشد؟
خیر
انتخاب اساتید میزبان برای حمایت پسادکتری چگونه انجام می گردد؟
انتخاب اساتید میزبان بر اساس اولویت های علمی و فناورانه توسط پایگاه تخصصی همکار یا به درخواست دانش آموخته و با رعایت قوانین داخلی پایگاه تخصصی همکار انجام خواهد شد.
قصد دیدار با مدیر، کارشناس یا کارشناسان معاونت توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی را دارم، چگونه می توان ایشان را ملاقات نمود؟
شما می بایستی قبل از مراجعه، با مسئول دفتر ایشان هماهنگیهای لازم را انجام دهید.
۰۲۱۴۱۱۸۶ یا ۰۲۱۴۰۸۸۴۹۰۰ (داخلی ۵۳۰۱ خانم سعادتمند)
آیا افرادی که دوره دکتری خود را در ایران گذرانده اند یا رتبه دانشگاه ایشان در مقطع دکتری بالا 200 می باشد اما یک دوره پسادکتری حداقل دو سال در خارج گذرانده اند نیز، می توانند از بسته های حمایتی استفاده نمایند؟
بله، متقاضیانی که دوره پسادکتری خود را به مدت حداقل دو سال در یکی از 100 دانشگاه برتر خارج از کشور گذرانده اند نیز می توانند از حمایت (پسادکتری-سخنرانی-فناورانه) استفاده نمایند.
اگر در رابطه با بیمه اشتغال و تکمیلی خود سوالی داشتم از چه کسی می توانم کمک بگیرم؟
ابتدا سوالات خود را با رابط پایگاه در میان بگذارید؛ در صورتی که ایشان نتوانستد به شما کمک کنند با شماره ۰۲۱۴۱۱۸۶ یا ۰۲۱۴۰۸۸۴۹۰۰ داخلی 5307 ( آقای کریمی) تماس حاصل فرمایید.
مجموع زمانی که متقاضی درخواست خود را ثبت می نماید تا گرفتن پاسخ نهایی چه مدت است؟
پس از ثبت درخواست حمایت توسط متقاضی، طی ۱۰ روز کاری تایید/ رد اولیه از سمت مرکز ثبت می شود و در صورت تایید اولیه جواب نهایی از سمت پایگاه های تخصصی همکار، طی ۲۰ روز کاری به متقاضی اعلام خواهد شد.
۱۵ روز کاری از تایید اولیه توسط مرکز گذشته است اما هنوز پاسخی از سمت پایگاه مربوطه دریافت نکرده ام، باید چه کار کنم؟
متقاضیان گرامی باید توجه داشته باشند در صورتی که پس از گذشت ۱۵ روز کاری از سمت پایگاه تخصصی پاسخی دریافت نکردند، ابتدا به صفحه پایگاه های همکار مراجعه کرده و با رابط پایگاه مربوطه از طریق ایمیل یا تلفن، تماس حاصل کنند و در صورتی که پس از گذشت ۲ الی ۵ روز کاری از سمت پایگاه جوابی دریافت نشد موضوع را از طریق کارشناسان مرکز پیگیری نمایند .
شماره تماس کارشناسان مربوطه جهت پیگیری درخواستها در مرکز:
۰۲۱۴۱۱۸۶ یا ۰۲۱۴۰۸۸۴۹۰۰ داخلی: ۵۳۱۲ خانم قاسمی / 5313 خانم پیوندی
همچین می توانید با شماره های موبایل زیر تماس برقرار نمایید: 09368426089 09123316019
فرآیند شروع تا پایان ثبت درخواست چگونه است؟
شروع
ثبت نام در سامانه و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز
نهایی کردن درخواست مورد نظر
بررسی شدن درخواست شما به محض نهایی شدن صرف 10 روز کاری(از سمت مرکز)
ارسال برای پایگاه های تخصصی که در زمان ثبت نام توسط متقاضی انتخاب شده است
ارتباط گرفتن نماینده پایگاه با متقاضی
دریافت پاسخ نهایی پس از ۲۰ روز کاری (از سمت پایگاه های تخصصی همکار)
پایان
بسته های حمایتی برنامه "همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور" شامل چه افرادی می شود؟
متخصصان، محققان، کارآفرینان و اساتید ایرانی فارغ التحصیل خارج از کشور که مقیم ایران نیستند و یا اینکه از تاریخ بازگشت ایشان به کشور بیش ازدو سال نگذشته باشد.